סיפור אישי: מבטטת כורסא למכור של קרוספיט

דמיינו שכל הספוטים עליכם, 1,000 איש מסתכלים עליכם איך הייתם רוצים שיראו אתכם? מה שאתם מדמיינים, לשם אפשר להגיע.גם אם סופר טוב לכם עם 300 ק"ג, כבוד, העיקר שאתם מחייכים בספוטלייט. זה הכל.

אבל לי זה לא הספיק, אני הרגשתי לא בנוח עם איך שאני נראה, אחרי הכל, מי שמכיר אותי יודע שאני מרצה בכנסים פה ושם ובחברות שמזמינות אותי, חברות כמו שטראוס, שורש, WOBI ועוד כאלו שקראו לי להעביר סדנה בחברה שלהם על העולם שלי (SEO).

אז החלטתי, אני לא יכול יותר להסתכל ולראות כרס, אז הצעד הראשון שעשיתי, זה ללכת לחדר כושר ולהתייעץ עם תזונאית ולבקש תוכנית אישית, העניין הוא, שאחרי מפגש או שניים, אני On my own עם רשימה שנראית כמו רשימת קניות, ובתור אחד עם כרס לא נעימה וחוסר ביטחון, הדבר האחרון שרציתי, זה להיכנס לחדר כושר, להוציא דף ולהתחיל להסתכל עליו בכל תרגיל.

אז וויתרתי על חדר כושר.

אז כדאי להרזות, עברתי לנטו עניין של אוכל, והתחלתי לעשות "צום לסירוגין", דיאטה לא רעה בכלל, שבעיקרון אומרת לאכול פעמיים בלבד ביום, בצהריים ובערב, כל ארוחה בהחלט גדולה וטובה, אבל פעמיים בלבד.

שלא תטעו, רזיתי כמעט 15 קילו בזכות הדיאטה הנ"ל, אבל זה לא הספיק לי, כי העליתי 5 קילו די מיד לאחר מכן (תודות לסגר הראשון) ואז הבנתי, אני חייב אורח חיים בריא ולא "דיאטה", זה מושג שלדעתי דפוק מהיסוד כי זה אומר שאני בעצם "בתקופה" כרגע ולא חי. אלא צריך להתחיל את זה ולסיים, במקום פשוט להיכנס לאורח חיים נורמלי ושוטף. שגרה.

אז וויתרתי על דיאטות

אבל אז הבת זוג שלי אמרה, שיש מועדון קרוספיט לא רחוק מהבית, והם מתאמנים בקבוצות של 12 אנשים (במרחק סביר אחד מהשני לאור המצב) והלכתי לבדוק את זה, מעבר לזה שראיתי מגוון של אנשים ולא רק שרירנים שמתאמנים וכבר הרגיע אותי, חשבתי לעצמי, כמה שאתאמן, זה לא יספיק, הרי כולם מדברים על 20% כושר ועוד 80% תזונה, אז מה עושים?

גיא גלוזמן, המאמן והבעלים של Crossfit Extreme עשה עבודה אדירה איתי והסביר, אם אתה רוצה להיכנס לכושר, תתאמן, אבל אם אתה רוצה אורח חיים בריא, להרזות, להתחטב ולהרגיש טוב? תבוא לשקילה פעם בשבוע, תאכל מה אני אגיד לך (בהתאם לדברים שאני אוהב וכו' גם ככה) וזהו, לא יותר מזה.

אז הלכתי על קרוספיט

ותאמינו או לא, אני בטח לא עם כרס, אני בטח לא חסר ביטחון יותר כמו בהתחלה (חבל שאין הרצאות כמו פעם לאור המצב) והכי חשוב – אני בתור אורח חיים בריא, בתוך תהליך שלא "מתחיל ונגמר", אלא בתוך שגרה של אוכל מעולה שאני אוהב, במינון. ואני כבר 4 חודשים בתוך התהליך, אוכל כל 3 שעות, מתאמן 2-3 בשבוע ואני עף על זה, הקהילה שבקרוספיט, התרגילים המשוגעים שמוציאים ממני את כל הכוחות (וגם 500-600 קלוריות לאימון) והכי טוב, שקילה שבועית ומדידת שומנים שנותנת לי הרגשה שאני בדרך הנכונה.

טוויסט בעלילה: בשביל זה אני פתחתי את האתר הזה, באהבה לתחום הזה ובאהבה לנושא הקרוספיט.

יצירת קשר מהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.