מה זה קרוספיט?

בואו להתאמן בעיר שלכם

לא מעט אנשים חשבו שקרוספיט זה טרנד חולף שיחלוף עם הזמן, אך אנו עדים למצב שבו הביקוש רק הולך וגדל. אז אם גם אתם שמעתם המלצות על אימוני קרוספיט, אתם בוודאי סקרנים לשמוע מה זה בכלל. הרי כמו שאתם בטח מבינים לא מדובר על עוד אימון בחדר כושר או על עוד סתם פעילות גופנית, מדובר על אימון שמביא לתוצאות מעולות – אימון שיכול להפוך את כל החלומות שלכם למציאות.

מה זה קרוספיט?

אז מה זה בכלל קרוספיט? מדובר על שיטת אימון שמכילה בתוכה אלמנטים שונים מכל העולמות – טכניקות אימון מתקדמות שמשפרות של הסיבולת ואת הכושר. מכיוון שמדובר על אימון שמכיל בתוכו כל כך הרבה אלמנטים הוא מביא לתוצאות טובות ולהרבה יותר עניין. אם אתם מרגישים שאתם רוצים לחדש את תוכנית האימון שלכם, זוהי בהחלט יכולה להיות אפשרות מעולה. אימון שמכיל בתוכו את כל מה שאתם צריכים בכדי לראות תוצאות שאפילו יפתיעו גם אתכם. 

נמאס מהחדר כושר? זה הזמן להתחיל קרוספיט

מרבית האנשים נוטים לחשוב כי בכדי שהם יוכלו לשמור על כושר, הם צריכים להגיע על בסיס קבוע לחדר כושר. אך באופן מוכח, אנשים עוזבים את האימונים בחדרי הכושר באופן תדיר – הסיבה המרכזית היא שאימונים בחדר כושר הם משעממים לרוב. ברגע שאין גיוון באימון, אנשים נשחקים במהירות ובכך הם מאבדים את היכולת לשמור על הכושר שאליו הם הגיעו. אז מה אפשר לעשות בשביל שכן תוכלו לשמור על כושר?

התחילו לחפש מועדוני קרוספיט – זה הפתרון הטוב ביותר שתוכלו לחשוב עליו. בשונה מאימון בחדר כושר אימון הקרוספיט מכיל בתוכו תרגילים חדשים בכל אימון מחדש. אתם לעולם לא תחזרו על אותו התרגיל פעם אחר פעם, תמיד יהיה אפשר להכניס תרגיל חדש שלא ביצעתם אותו לעולם. כך שאתם יכולים להגיד הרבה דברים, האימונים הללו לעולם לא יהיו משעממים הם שוחקים. אתם בכל יום תגיעו למצב שאתם משתוקקים לראות מה יהיה באימון הבא, כך שתוכלו לשמור על הכושר שלכם בצורה האידיאלית. 

רוצים לראות תוצאות? חשוב לשמור על תזונה נכונה

אימונים זה דבר נהדר, בטח כאשר אתם עושים אותם באופן תדיר – אך בשביל שתוכלו לראות תוצאות אתם מוכרחים לשמור על תזונה נכונה. התזונה היא חלק בלתי נפרד מהדרך להשגת התוצאה המושלמת, וללא תזונה נכונה אתם לעולם לא תוכלו להגיע לתוצאות שאליהם אתם מכוונים. במסגרת סדנת יסודות אתם תקבלו את כל הבסיס הקשור לתזונה נכונה במהלך שגרת אימונים, כי מדובר על שגרה שונה מאשר השגרה שאליה התרגלתם עד כה.

ברגע שאתם מתאמנים אתם יכולים להרשות לעצמכם קצת יותר, אך כמובן אתם מוכרחים תמיד להיות עם יד על הדופק. מספיקה סטייה אחת קטנה מהנתיב על מנת שכל העבודה הקשה תרד לטמיון, וזה הדבר האחרון שאתם תרצו שיקרה. אז לפני שאתם אומרים "האימונים לא מספיק טובים", אתם צריכים לשאול את עצמכם – האם אתם אוכלים כמו שצריך? כי אם לא, שם בדיוק נמצאת הבעיה. לכן תבחנו קודם כל את עצמכם ורק לאחר מכן תגיעו למצב שאתם מחפשים אנשים אחרים להאשים אותם. 

אימוני קרוספיט? אימונים שמתאימים לכולם! 

תמיד עולה השאלה – למי מתאימם האימונים הללו? מכיוון שמדובר על אימונים מאוד אינטנסיביים יש כאלה שנוטים לחשוב שהם לא מתאימים לכולם. אך מדובר על טעות, טעות שאם תתבססו עליה – אתם עשויים להיות המפסידים הגדולים. אתם מוכרחים לבחור בשיטת האימון הזאת, זאת שיטת האימון שתיקח אתכם ישירות אל המטרה. אתם לא רק תגיעו להתאמן באופן קבוע, אתם תגיעו להתאמן וגם תוכלו ליהנות באמת מהאימונים. ההנאה מהאימונים היא חלק כביר מההצלחה, לכן קחו את זה לתשומת לבכם.

אימוני קרוספיט אלה אימונים שמתאימים לכולם! החל מילדים קטנים, דרך ספורטאים מקצועיים ועד לאנשים מבוגרים. כל אחד יוכל למצוא את שיטת האימון הטובה ביותר עבורו, שיטת האימון שתיקח אותו ישירות למטרה. זה מה שהופך את האימונים הללו להיות כל כך מבוקשים, ולכן לא מדובר על טרנד שהולך לחלוף. האימונים הללו הם כאן על מנת להישאר, ואתם יכולים להפוך את האימונים שלכם לכאלה שלא תוכלו להפסיק לבצע אותם. 

היתרונות של קרוספיט בהשוואה לשיטות אימון אחרות

  1. נמאס לכם לבלות שעות באימונים ולא לראות תוצאות? הגיע הזמן שתוכלו לשנות את המצב. באמצעות שיטת האימון הזאת אתם תוכלו להתאמן למשך זמן קצר, ועדיין לראות תוצאות מעולות. כך שאתם לא צריכים למצוא את עצמכם מבזבזים שעות על גבי שעות באימונים לא יעילים בעליל.

  2. הדבר החשוב ביותר מבחינתכם זוהי התוצאה הסופית שאותה אתם תקבלו. ככל שהתוצאה תהיה טובה יותר, כך אתם תוכלו להגיע למצב שאתם תהיו מרוצים מעצמכם. כל השיטות האחרות עשויות להוביל אתכם להשגת המטרה, אך זה לא בטוח. עם קרוספיט אתם בטוח הולכים להשיג את המטרה שהצבתם לעצמכם.

  3. נמאס לכם לחזור כל הזמן על אותם התרגילים? אתם מרגישים שאתם כבר לא מגיעים לאימון עם חשק? הגיע הזמן לבחור בשיטת אימון שמכניסה לכם אימונים מעניינים ומגוונים כל הזמן. עם האימונים הללו אתם לעולם לא תחזרו על אותם התרגילים, אתם תמיד תבצעו תרגילים חדשים – תרגילים שאפילו לא חשבתם עליהם.

  4. אתם לא מתאמנים לבד! יש מועדוני קרוספיט שבהם אתם מבצעים את האימון. את האימון מעביר מאמן מוסמך עם כל ההכשרה הנדרשת. בנוסף באימון עצמו יהיה עוד אנשים, כאלה שיהיו חלק מהתהליך שלכם. ברגע שאתם עושים אימון עם עוד אנשים אתם מקבלים רוח גבית – רוח גבית שתסייע לכם להשיג את המטרה הסופית.